Wykręcenie i regeneracja wtrysków

Praca wtrysków w aucie to trudny proces dostarczania paliwa do komory spalania. W uproszczeniu wszystko przebiega za pomocą perforowanej końcówki dyszy, która rozpyla benzynę lub olej napędowy w komorze silnika. Siedem cykli pracy wtrysku średnio przypada na jeden cykl tłoka w silniku. Biorąc pod uwagę wrażliwość tych elementów na zanieczyszczenia, drgania i wysoką temperaturę normalne jest, że po jakimś czasie są rozkalibrowane. Wtedy trzeba zlecić ich regenerację. Proces zaczyna się od wykręcenia wtrysków, bardzo trzeba uważać aby ich nie urwać. Wtedy niezbędne będzie frezowanie gniazd, gwintowanie itp. Regeneracje, demontaż i montaż należy zlecać tylko doświadczonym mechanikom, którzy mają odpowiedni stół probierczy do takich napraw, lub z takimi firmami współpracują.

Zapraszamy do kontaktu:

Rekomendujemy tylko sprawdzonych dostawców części

Warsztat oferuje klientowi jedynie dobrej jakości części od najlepszych dostawców na świecie, którzy oferują 12 msc. gwarancję na swoje części. MOOG, ELF, SPIDAN, KLEBER, TOTAL, BOSCH, DĘBICA, VARTA, FERODO, TEXA, ATE – TEVES, KNECHT, OSRAM, FULDA, MAHLE, SKF

  • Alfa Romeo
  • Audi
  • BMW
  • Citroën
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Iveco
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Renault
  • Seat
  • Skoda
  • Suzuki
  • Toyota
  • Volvo
  • VW
  • Chevrolet
  • Dacia
  • Hyundai
  • KIA