Wymiana uszczelki pod głowicą

Czujesz utratę mocy? Przyczyn może być kilka, ale jest to prawdopodobnie przepalona uszczelka pod głowicą. Jakie są standardowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą? Jest ich wiele:

brunatny osad.

Podczas wymiany uszczelki pod głowicą dodatkowo wykonuje się: planowanie głowicy, wymianę uszczelki pokrywy zaworów, wymianę paska rozrządu, wymianę filtra oraz oleju. Uszkodzona uszczelka to poważna awaria silnika. Jeśli podejrzewasz, że tak się stało, to nie czekaj i zadzwoń do nas. Zdiagnozujemy samochód i będziemy mieli pewność czy trzeba wymienić uszczelkę pod głowicą.

Zapraszamy do kontaktu:

Rekomendujemy tylko sprawdzonych dostawców części

Warsztat oferuje klientowi jedynie dobrej jakości części od najlepszych dostawców na świecie, którzy oferują 12 msc. gwarancję na swoje części. MOOG, ELF, SPIDAN, KLEBER, TOTAL, BOSCH, DĘBICA, VARTA, FERODO, TEXA, ATE – TEVES, KNECHT, OSRAM, FULDA, MAHLE, SKF

  • Alfa Romeo
  • Audi
  • BMW
  • Citroën
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Iveco
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Renault
  • Seat
  • Skoda
  • Suzuki
  • Toyota
  • Volvo
  • VW
  • Chevrolet
  • Dacia
  • Hyundai
  • KIA